[Advcomparch] Απορίες.

Ανδρέας Παντελόπουλος padelopoulos at gmail.com
Thu Apr 3 16:11:11 EEST 2014

Ωραία ως εδώ κατανοητό, και ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις. Με
βάση το περσινό θέμα όμως η ερώτηση που μου είχε προκύψει και μου ξαναήρθε
τώρα συνοψίζεται ως εξής:

Το State ενός block αφορά το συγκεκριμένο cache line κάποιας cache κάποιου
επεξεργαστή. Τι συμβαίνει όμως σχετικά με το πρωτόκολλο και το ποια
πραγματικά δεδομένα έχει αποθηκεύσει κάποια cache?

Δηλαδή αν o P1 έχει στο block0 την μεταβλητή x που είναι όσο το μέγεθος του
block και είναι σε state M, και o P2 κάνει read την μεταβλητή y που γίνεται
mapped στο block0 της cache του ( και στο block0 του P1 αντίστοιχα ) τι θα
συμβεί? Θα πάνε και οι 2 στο state S επειδή διαβάζουν το ίδιο cache block,
ή θα καταλάβουν ότι πρόκειται περί διαφορετικών μεταβλητών με κάποιο τρόπο
και θα πάνε αντίστοιχα στο E και στο I ?

Η απάντηση σε αυτό δεν μου είναι ξεκάθαρη ακόμα, αν και τείνω προς την 1η
περίπτωση.
Ευχαριστώ πολύ.