[Advcomparch] Απορία για την εκτέλεση των SD

Nick Korasidis el08047 at mail.ntua.gr
Sun May 26 21:20:11 EEST 2013

Καλησπέρα,

Ευχαριστώ για την απάντηση. Καταλαβαίνω την ανάγκη για απλοποιήσεις,
όμως μου φαίνεται όμως ότι υπάρχουν μερικές ασυνέπειες στο μοντέλο που
προτείνετε: Προκειμένου το LD να ξέρει ότι δε βρίσκεται σε RAW
dependency με ένα προηγηθέν SD, πρέπει να έχει υπολογιστεί τόσο η δική
του διεύθυνση όσο και αυτή του SD. Επειδή οι διευθύνσεις υπολογίζονται
στο ΕΧ, για να γίνει ο έλεγχος αυτός πρέπει *και οι δύο* εντολές να
έχουν ξεκινήσει το στάδιο EX. Όμως ο έλεγχος *προηγείται* του σταδίου EX
του LD στον αλγόριθμο Tomasulo (εκτός αν διαβάζω τις διαφάνειες
λανθασμένα). Ο μόνος τρόπος να λυθεί ο φαύλος κύκλος είναι το LD να
περιμένει να ολοκληρωθεί το EX του SD. Προσωπικά, αυτή την παραδοχή έχω
κάνει και δεν προλαβαίνω να την αλλάξω. Θα με ενδιέφερε πάντως να μάθω
αν υπάρχει καλύτερη λύση στο πρόβλημα αυτό χωρίς το LD να αναγκάζεται να
"μαντεύει" με οποιονδήποτε τρόπο ότι στη 2η άσκηση της advcomparch δεν
εμφανίζονται RAW dependencies.

Και πάλι ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.

Νικόλας Κορασίδης