[Advcomparch] Το dedup καθυστερεί

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed May 15 13:38:51 EEST 2013

Καλησπέρα,

η συμπεριφορά που περιγράφεις είναι ίδια με αυτή που παρατηρούμε και εμείς
για το dedup.

Προφανώς, κάνει αρκετά πράγματα μέχρι να φτάσει στο ROI. Θα είχε ενδιαφέρον
ίσως να τρέχαμε ένα full simulation του dedup από την αρχή ώστε να έχουμε
ακριβή εικόνα του πόσο θα έπαιρνε το simulation χωρίς τα ROI. Εκεί θα
φαινόταν και το πόσο χρόνο γλυτώνουμε :-).

K.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr