[Advcomparch] Πρόβλημα με vips

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 9 13:32:15 EEST 2013

Καλησπέρα,

με δεδομένο ότι εμείς δεν έχουμε δει κάποιο πρόβλημα με το vips, ούτε έχει
παραπονεθεί κάποιος άλλος συνάδελφος, πιστεύω ότι κάτι δε κάνεις καλά με τα
scripts σου. Κρίνοντας και από άλλα emails που έχουν έρθει στη λίστα και
έχω απαντήσει, θα σου προτείνω να τσεκάρεις αν τρέχεις παράλληλα
simulations ότι δεν έχεις conflicts στo config file σου.

Κ.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr