[Advcomparch] Σύνδεση στα VMs

fbourikas at easyrental.gr fbourikas at easyrental.gr
Tue May 7 02:58:41 EEST 2013

Καλησπέρα,

έχω κι εγώ το πρόβλημα με τη σύνδεση στο VM (πολλά διαφορετικά) που
δημιουργώ στον ~okeanos, μέσω του X2Gο. Ακολούθησα κατά γράμμα τις
οδηγίες του user guide και όταν πατάω connect μου βγάζει διαρκώς
μύνημα για το host key και δεν σταματάει να το βγάζει όσα yes κι αν
πατήσω. Έβαλα κι εγώ παλιότερη έκδοση του X2Go όπως πρότεινε ο
συνάδελφος στο φόρουμ αλλά δεν άλλαξε κάτι, μάλιστα τη δεύτερη και
τρίτη φορά που δοκίμασα το πρόγραμμα κράσαρε. Χρησιμοποιώ windows 7.
Υπάρχει κάποια λύση για να μπορέσω κάποια στιγμή να ασχοληθώ με την
άσκηση? Παλεύω δυο μέρες τώρα να μπω...