[Advcomparch] Παραλληλοποίηση των προγραμμάτων

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 2 02:16:07 EEST 2013

Καλησπέρα,

> 1)Για να μπορέσω να τρέξω πχ. 8 benchmarks παράλληλα δηλαδή 1bench/core,
> πρέπει να αλλάξω κάτι στο run_l1.sh ή  γίνεται με άλλο τρόπο?

Έχει γίνει αντίστοιχη κουβέντα στη λίστα τις πρώτες ημέρες που ανακοινώθηκε
η άσκηση καθώς και στα μαθήματα που ακολούθησαν την ανακοίνωση της. Για να
τρέξετε περισσότερα από 1 benchmarks (δηλαδή περισσότερες από 1
προσομοιώσεις ταυτόχρονα) μπορείτε να αλλάξετε κατάλληλα το run_l1. sh, να
τρέξετε πολλά run_l1 ή γενικά ότι άλλο θέλετε με όποιον τρόπο θέλετε. Τα
scripts που δίνουμε δεν είναι δεσμευτικά. Είναι βοηθητικά και απαιτούν
τροποποιήσεις για να κάνετε με αυτά παραπάνω πράγματα (π.χ. παράλληλη
πρόσβαση στο config file).

> 2)Επιπλεόν επειδή προς το παρόν τρέχω σειριακά τα benchmarks παρατηρώ πως
> κάθε φορά το  output folder "χάνει" τα προηγούμενα δεδομένα και πρέπει κάθε
> φορά "χειροκίνητα" να κάνω copy paste τα αρχεία σε άλλο φάκελο πριν
> ξεκινήσω νέα εξομοίωση, υπάρχει κάτι καλύτερο που μου διαφεύγει??

Όπως αναφέρεται και στην εκφώνηση της άσκησης το -d argument στο run-sniper
καθορίζει διαφορετικό output directory. Αν όλες οι προσομοιώσεις σου πάνε
στο ίδιο output directory μάλλον συμβαίνει ένα από τα παρακάτω:

1) Δεν χρησιμοποιείς το -d
2) Το χρησιμοποιείς, αλλά έχεις τροποποιήσει το run_l1 και κάποια
τροποποίηση που έχεις κάνει έχει σαν αποτέλεσμα να μην περνούν σωστά
arguments στον run-sniper. Σε αυτή την περίπτωση τρέξε σε ένα terminal την
εντολή που έχεις μέσα στο script και δες στην αρχή της προσομοίωσης τα
arguments που τυπώνει ο sniper ότι διαβάζει. Θα πρέπει εκεί να δεις ότι
περνά σωστά το output directory που θες.
3) Δεν έχεις πειράξει το run_l1 αλλά σου φτιάχνει συνεχώς το ίδιο
directory...έχεις χάσει όλη αυτή την κουβέντα

http://lists.cslab.ece.ntua.gr/pipermail/advcomparch/2013-April/000858.html

καθώς και την ανακοίνωση για το πιο πρόσφατο image όπου αυτό και κάποια
άλλα προβλήματα έχουν επιλυθεί

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr