[Advcomparch] pin app error

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Wed May 1 15:07:55 EEST 2013

Καλησπέρα,

Από τη γραμμή
>    Pin app terminated abnormally due to signal 9.
φαίνεται ότι η εκτέλεση της προσωμοίωσης σου "σκοτώθηκε", λογικά από το
λειτουργικό. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες όπως π.χ.
έλειψη μνήμης.

Ναι οι αποτυχημένες προσωμοιώσεις μπορεί να οφείλονται σε τυχαίους
παράγοντες (μπορεί κάποια στιγμή να τρέχεις πολλές προσωμοιώσεις που σου
τρώνε πολύ μνήμη, με αποτέλεσμα κάποιες να αποτύχουν). Και το πιό πιθανό
είναι ότι οφείλονται σε τέτοιους παράγοντες αφού και εμείς στο εργαστήριο
αλλά και άλλοι συνάδελφοι τις έχουν τρέξει επιτυχώς.

Δοκίμασε να ξανατρέξεις την ίδια προσωμοίωση και αν το πρόβλημα παραμένει
στείλε να το κοιτάξουμε με περισσότερη λεπτομέρεια.

Καλή συνέχεια