[Advcomparch] Εκτέλεση σε πραγματικό σύστημα και πλήθος thread

Lambros Flokas lamflokas at gmail.com
Sat Jun 29 13:03:36 EEST 2013

Στην εκφώνηση λέτε να χρησιμοποιήσουμε τους ίδιους αριθμούς νημάτων με τις
προσομοιώσεις.Παρατηρώ όμως ότι αν δοκιμάσω για περισσότερα νήματα από ότι
πυρήνες στο vm μου βγάζει το ακόλουθο μήνυμα
Error in pthread_setaffinity_np.
Αυτό μου φαίνεται πολύ λογικό αφού η αντιστοίχιση νημάτων και πυρήνων
 γίνεται όπως λέει και η εκφώνηση 1 προς 1 .
Απλά ρωτάω για επιβεβαίωση κυρίως, αν θα τρέξουμε τις προσομοιώσεις μέχρι
το πλήθος πυρήνων του vm ή αν κάνω εγώ κάτι λάθος.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Λάμπρος Φλόκας