[Advcomparch] Προθεσμια 3ης ασκησης

George Matikas g_matikas at hotmail.com
Fri Jun 14 13:46:21 EEST 2013

Συμφωνώ και εγώ, διότι πραγματικά η άσκηση βγήκε ακριβώς πριν την εξεταστική. Προσωπικά από χθες ξεκίνησα το διάβασμα για το πρώτο μάθημα της εξεταστικής που δίνω την Δευτέρα, και πιστεύω πολλοί συνάδελφοι κάναν ακριβώς το ίδιο. Δεδομένου ότι κατά την εξεταστική ασχολούμε μόνο με την προετοιμασία του εκάστοτε μαθήματος, μου μένει μόνο το σαββατοκύριακο που λήγει η προθεσμία για την ενασχόληση με την άσκηση. Και όπως είπε και ο συνάδελφος στο προηγούμενο μήνυμα θέλει αρκετή δουλειά όπως φαίνεται.