[Advcomparch] FW: Predictor stis diafaneies

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Jun 14 11:40:38 EEST 2013

Καλημέρα,

1ον) Σε ποια κατάσταση πάει εξαρτάται από το FSM του predictor. Στη
διαφάνεια που προηγείται της άσκησης δείχνουμε το FSM του predictor που
υπάρχει και στο βιβλίο, εμείς όμως (όπως εξήγησα στις ασκήσεις και
δείχνουμε και στα παλιά θέματα) χρησιμοποιούμε ένα predictor που πάει
βηματικά από το 00...00 στο 11....111 (έναν απλό saturated counter δηλαδή).

2ον) Η πρώτη κατάσταση είναι η 1 γιατί απλά υποθέτουμε κάποια αρχικοποίηση.
Όπως έχω εξηγήσει πολλές φορές, μας ενδιαφέρει ο μέσος όρος, δηλαδή το τι
κάνει ο predictor (ή το pipeline ή ο ROB κτλ) στη "μέση" της εκτέλεσης και
όχι στην αρχή (πριν να "γεμίσει", να φτάσει σε μια σταθερή κατάσταση
δηλαδή). Έτσι και εδώ υποθέτουμε μια αρχικοποίηση, η οποία στο συγκεκριμένο
branch δεν επηρεάζει τελικά το misprediction rate.

Κ.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr