[Advcomparch] Σχετικά με το streamclusters και το χρόνο εκτέλεσης.

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue Apr 30 17:53:28 EEST 2013

Καλησπέρα,

δεν είναι το πρόβλημα το input. Μάλιστα το συγκεκριμένο θέμα έχει
ξανασυζητηθεί στη λίστα:

http://lists.cslab.ece.ntua.gr/pipermail/advcomparch/2013-April/000873.html

Στο δικό μου VM όσες φορές το έχω τρέξει δεν έχει κολλήσει. Επίσης κάποιοι
συνάδελφοι που διαμαρτυρήθηκαν στο παρελθόν μετά κατάφεραν να το τρέξουν.
Φαίνεται σα να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα όταν επιχειρείτε να εκτελέσετε
πολλές προσομοιώσεις μαζί (ίσως παραπάνω από τον αριθμό των πυρήνων του
συστήματος;. π.χ εκτελείς και τα 9 scripts ταυτόχρονα, 1 για κάθε
benchmark, ενώ το VM σου έχει 8 πυρήνες)

Δε ξέρω και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω recreate το πρόβλημα για να το ψάξω.
Θα πρότεινα απλά να τρέξετε τις προσομοιώσεις του streamcluster σειριακά
αφού έχετε τρέξει πρώτα όλες τις άλλες.

Κ.

--
Dr. Konstantinos Nikas