[Advcomparch] Ερωτήσεις περί στατιστικών

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue Apr 30 12:01:48 EEST 2013

Καλησπέρα,

1) Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω την ερώτηση. Στο sim.out σας ο
προσομοιωτής δεν δίνει το ipc έτοιμο, οπότε προφανώς θα πρέπει να το
υπολογίσετε.

2) Όπως ανέφερα και στο μάθημα μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία
κάνοντας parse τα αρχεία εξόδου με διάφορους τρόπους όπως bash, awk, perl,
python ακόμα και πιο high level γλώσσες όπως C ή οτιδήποτε βολεύει τον
καθένα. Μετά μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε gnuplot ή το parsing να
παράγει αρχεία csv τα οποία μετά μπορείτε να περάσετε στο excel/openoffice.

K.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr