[Advcomparch] Σχετ: Εξαρτηση μεγεθους και συσχετιστικοτητας

Dimos Raptis dimosrap at yahoo.gr
Mon Apr 29 14:06:24 EEST 2013

Εγω εχω φτιαξει script που να εκτελει πολλα benchmarks μαζι και οχι script που να εκτελει πολλα configurations μαζι οποτε δεν ξερω να σε βοηθησω σε αυτο το θεμα.Οποιος το εχει λυσει με αυτο τον τροπο ας απαντησει εδω.

 Απο: nick fitros <fitros16 at hotmail.com>
Προς: Dimos Raptis <dimosrap at yahoo.gr>
Στάλθηκε: 12:27 μ.μ. Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013
Θέμα: RE: [Advcomparch] Εξαρτηση μεγεθους και συσχετιστικοτητας

Να σε ρωτήσω κάτι? Για τις L2 cache τι μεταβολές έκανες στο change_L1_cache_size.awk? Γιατί έκανα τις αλλαγές εκεί και δεν μου δουλεύει.
Έκανες και πουθενά αλλού αλλαγές?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου!