[Advcomparch] Διαγράμματα

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Apr 25 18:23:18 EEST 2013

Καλησπέρα,

νομίζω ότι τα 70 διαγράμματα είναι λίγο υπερβολικός αριθμός και δε
χρειάζεται να αφήσετε δεδομένα απ' έξω. Σίγουρα μεταξύ των benchmarks θα
παρατηρήσετε παρόμοια πράγματα και θα μπορέσετε να τα ομαδοποιήσετε σε μια
γραφική.

Αν ας πούμε έβαζα όλα τα benchmarks σε μια γραφική, θα περίμενα 2+2 για τις
L1 και 2-3 για τη L2 για το 1ο ζητούμενο. Και αυτές x2 για IPC, Miss rate.
Άρα ~15 γραφικές για το 1ο ζητούμενο.

Όσον αφορά το 2ο ζητούμενο θα μπορούσατε ας πούμε να έχετε μια γραφική για
κάθε benchmarks με 2 άξονες y (1 για το IPC και 1 για το L2 miss rate). Άρα
άλλες 9 γραφικές.

Σε κάθε περίπτωση, δε θέλουμε να αφήσετε δεδομένα απ' έξω. Είναι δική σας
δουλειά να βρείτε τον καλύτερο (πιο συνοπτικό και ταυτόχρονα κατανοητό)
τρόπο  να τα παρουσιάσετε :-).

Κ.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr