[Advcomparch] script run_l1

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 22 17:15:30 EEST 2013

Καλησπέρα,

έφτιαξε μόνο 1 script γιατί υπάρχει κάποιο σφάλμα σε σχέση με το
configuration των benchmarks για να μπορούν να εκτελεστούν από 1 thread
μόνο. Θα ακολουθήσει email με οδηγίες για επίλσυη του προβλήματος.

Για το δεύτερο ερώτημα, επαναλαμβάνω ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ σχέση οι πυρήνες που
ορίζετε με το -n στον sniper με τους πυρήνες του συστήματος. Το κάθε
run-sniper -n=1 ορίζει μια διεργασία που προσομειώνει 1 σύστημα με 1 πυρήνα
(αυτό που θέλουμε δηλαδή) και το οποίο τρέχει σε έναν πυρήνα του VM σας.
Επαναλαμβάνω ότι το n ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να είναι ίσο με 1, διαφορετικά εκτελείτε
διαφορετική άσκηση :-).

Κ.

--
Dr. Konstantinos Nikas