[Advcomparch] script run_l1

nick fitros fitros16 at hotmail.com
Mon Apr 22 16:13:21 EEST 2013

Το συγκεκριμένο script για να μου φτιάξει 3 φακέλους (ένα για κάθε L1 size) πρέπει να το τροποποιήσω? Γιατί έτσι όπως το βλέπω αυτό νομίζω πως πρέπει να το κάνει. Το έτρεξα και έφτιαξε 1 μόνο φάκελο με όνομα "parsec-blackschoice"..Κάτι ακόμα: Για να τρέξω παράλληλα εφόσον έχω VM με 8 πυρήνες όταν στο run_sniper έχω ορίσει πχ 2 πυρήνες αν κάνω ένα for loop θα το πχ όπως στο script run_l1 θα τρέξει ταυτόχρονα? (2 πυρήνες για κάθε L1 size)Ευχαριστώ.