[Advcomparch] Οκεανός

George Mastrovasilis gmastro77 at gmail.com
Mon Apr 15 21:28:33 EEST 2013

Καλησπέρα,

Έχω γραφτεί στην λίστα από την Παρασκευή αλλά για κάποιο λόγο ακόμα να λάβω
επιβεβαίωση. Αναρωτιέμαι αν η αποδοχή είναι μέσω κάποιου moderator ή
γίνεται αυτόματα. Όπως και να έχει δεν μπορώ να δηλώσω συμμετοχή στο
project μέχρι την ολοκλήρωση αυτού του βήματος.

Υπόψη, δεν προσπάθησα να επανεγγραφώ, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει την
αίτηση με το email που χρησιμοποιώ και στη λίστα. Με κάθε προσπάθεια
εισόδου λαμβάνω το ακόλουθο μήνυμα

Your account request is pending moderation.

Είναι παρακαλώ εύκολο να κοιτάξει το θέμα μου;

Ευχαριστώ
Μαστροβασίλης Γιώργος