[Advcomparch] Περι του site

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Jun 7 14:02:01 EEST 2012

Καλημέρα,

γενικά το site ανανεώνεται όταν ανεβαίνει κάποια άσκηση ή η λύση της,
όταν υπάρχει κάποια ανακοίνωση και όταν ολοκληρωθεί κάποιο κομμάτι
διαλέξεων.

Οι διαφάνειες που έχουν ανέβει δεν επαρκούν για την εξέταση, καθώς δεν
περιλαμβάνουν το κομμάτι των παράλληλων αρχιτεκτονικών που διδάσκεται
αυτή την περίοδο. Ο λόγος που δεν ανεβαίνουν πριν ολοκληρωθεί η
διδασκαλία, είναι ότι πολλές φορές κατά τη διάρκεια του μαθήματος
προκύπτει η ανάγκη για προσθήκες/αλλαγές/διορθώσεις. Παρόλα αυτά, στο
site του μαθήματος έχει προβλεφθεί και υπάρχει link στις διαλέξεις
παλαιότερων χρόνων, όπου μπορείς να βρεις το υλικό μέχρι να ανεβεί το
φετινό. Οι διαφορές με τα φετινό είναι ελάχιστες.

Κ.