[Advcomparch] Επιλογή predictor

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed Jul 4 18:26:53 EEST 2012

Καλησπέρα,

πολύ καλή ερώτηση. Προφανώς σε ένα σύστημα RISC όπως ο MIPS που οι
εντολές απέχουν πάντα μεταξύ τους 4 bytes δεν έχει νόημα να κοιτάζεις τα
τελευταία 2 bits καθώς αυτά θα είναι πάντα μηδενικά. Αντίθετα, σε ένα
σύστημα CISC, όπου οι εντολές μπορεί να έχουν διαφορετικό μήκος και άρα
να βρίσκονται σε PCs που δεν είναι πολλαπλάσια του 4 θα πρέπει να
κοιτάζεις όλα τα bits.

Το θέμα του 2010 που αναφέρεις επιλυθήκε έτσι για πρακτικούς λόγους. Δεν
είχε δοθεί διευκρίνιση ότι μπορείτε να μη χρησιμοποιείτε τα 2 τελευταία
bits και για να μη δημιουργηθεί πρόβλημα δεχτήκαμε αυτή τη λύση.

Κ.