[Advcomparch] war hazard?

ΒΥΡΩΝΑΣ ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ b.dokimakis at gmail.com
Sun May 29 20:51:59 EEST 2011

Καλησπέρα,

Έχω μια απορία όσον αφορά τα war hazards του πρώτου ερωτήματος:

Έστω ότι η πρώτη DIV θέλει να διαβάσει τον F8 και να τον χρησιμοποιήσει (EX)
στον κύκλο 7. Η δεύτερη ADD θέλει να τον γράψει (WB) στον κύκλο 13. Έχουμε
WAR hazard ή όχι? Εγώ θεωρώ ότι εφόσον το WB της ADD έρχεται μετά το EX της
DIV, δεν υπάρχει πρόβλημα. Μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί το γράψιμο (13)
γίνεται κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της DIV? νομίζω ότι αν αρχίσει να
εκτελείται μια εντολή, δεν ξαναδιαβάζει τα ορίσματά της.

Ευχαριστώ,

Δοκιμάκης Βύρωνας