[Advcomparch] 3η Ασκηση-Ερωτηση χρονων

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 26 01:35:49 EEST 2011

Δε νομίζω ότι ωφελεί να μπούμε σε αυτήν τη λογική. Οι κύκλοι που
ζητούνται στα υποερωτήματα της εκάστοτε περίπτωσης (χωρίς/με ROB) δεν
είναι στοιχείο βάσει του οποίου θα αξιολογηθείτε, και πιο πολύ έχουν σαν
σκοπό να δείτε τις σχετικές διαφορές ανάμεσα στην επίδοση των 2
αρχιτεκτονικών. Το ότι κάποιος μπορεί να υπολογίσει λάθος κύκλους δε
λέει από μόνο του τίποτα για το πόσο σωστά ή λάθος έχει εκτελέσει τον
αλγόριθμο (ισχύει και το αντίστροφο). Μεγαλύτερη σημασία έχει να δείτε
και να υποδείξετε γεγονότα κατά την εκτέλεση που έχουν κάποιο ενδιαφέρον
σε σχέση με τον τρόπο λειτουργίας του αλγορίθμου στο συγκεκριμένο κώδικα
και για τις συγκεκριμένες αρχιτεκτονικές παραμέτρους.

Ν.