[Advcomparch] (no subject)

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sat May 7 14:58:00 EEST 2011

Καλημέρα,

ο κάθε predictor είναι στην ουσία ένα Finite State Machine (FSM) και ο
σχεδιαστής ορίζει με ποιο τρόπο περνάει από τη μια κατάσταση στην άλλη.
Πράγματι στη διαφάνεια 22 δίνεται ένα FSM το οποίο δεν περιγράφει ένα
απλό μετρητή. Εμείς όμως στο μάθημα αλλά και στις ασκήσεις, όταν μιλάμε
για n-bit predictors αναφερόμαστε σε "μετρητές", εκτός αν διευκρινίζουμε
κάτι διαφορετικό.

Κ.