[Advcomparch] vpn

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Mar 24 11:48:38 EET 2011

Η διαδικασία είναι αυτή που περιγράφεις, οπότε δεν μπορώ να μαντέψω που
είναι το λάθος. Οπότε προτείνω τα εξής:

1)Πρίν τρέξεις το simics δοκίμασε να κάνεις ping τον license server:

ping scirouter.cslab.ece.ntua.gr

Αν δεν σου απαντά σημαίνει ότι κάτι δεν έχεις κάνει σωστά με το δίκτυο σου.

2)Αν απαντά ο scirouter και το echo $VTECH_LICENSE_FILE σου επιστρέφει
τη σωστή τιμή, τότε τρέξε

./simics -verbose

Με αυτό τον τρόπο θα ξεκινήσει η εκτέλεση του simics και θα τυπώνει
κάποια μηνύματα ανάλογα με το ποια στάδια έχει καταφέρει να περάσει.
Έτσι θα δούμε που κολλάει.

Κ.

PS: Ελπίζω να μη τρέχεις το linux και το simics σε κανά virtual machine,
γιατί τότε σίγουρα θα κάνει αρκετή ώρα να ξεκινήσει...