[Advcomparch] Θέμα 3ο Ιούλιος 2010

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed Jun 29 21:32:52 EEST 2011

Ο global history predictor χρησιμοποιεί τα αποτελέσμτα των (2 στην
περίπτωση αυτή) προηγούμενων αλμάτων για να διαλέξει ποια στήλη από
predictors θα επιλέξει.

Έτσι στην αρχή, θα πας στη στήλη 0 (προηγούμενα αποτελέσματα αλμάτων
00), μετά στην στήλη 1 (προηγούμενα αποτελέσματα 01) και ούτω καθεξής.
Δείτε και το σχήμα του global history predictor στις αντίστοιχες διαφάνειες.

Κ.