[Advcomparch] Ερώτηση σχετικά με 4η άσκηση - B.2

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Wed Jun 29 00:54:00 EEST 2011

Γενικά, σε θέματα όπως αυτό της συγκεκριμένης άσκησης όπου καλείστε να
βρείτε το σύνολο των διαφορετικών τελικών αποτελεσμάτων στα πλαίσια ενός
συγκεκριμένου memory model, δεν υφίσταται η έννοια του "ταυτόχρονου"
στον τρόπο που εξετάζετε τα πράγματα. Θα πρέπει να εξετάζετε όλες τις
πιθανές αναδιατάξεις, και όλα τα πιθανά "interleavlngs" εντολών από
διαφορετικούς επεξεργαστές. Το ταυτόχρονο μεταφράζεται ουσιαστικά σε 2
περιπτώσεις αν έχουμε 2 επεξεργαστές (2 πιθανές σειρές), και πολύ
περισσότερες με περισσότερους.

Ν.