[Advcomparch] Misses, Long, Θέμα 1Β Ιούλιος 2010

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 28 10:58:06 EEST 2011

On 06/28/2011 09:41 AM, Βασιλης Παπαιωαννου wrote:
> Χαίρετε,
>
> 1. θα ήθελα να εξηγήσετε πως εξάγεται το μέγεθος της μνήμης στο θέμα 1Β
> του Ιουλίου του 2010.

Για Ν=2048 και πάνω, και για strides τέτοια ώστε να διατρέχεται ο
πίνακας σε όλη την έκτασή του, οι πίνακες αποτυγχάνουν σταθερά στην
cache. Αυτό δείχνει ότι δεν μπορεί να επιτευχθεί reuse πάνω στο
εξωτερικό loop, δηλαδή δεν χωράει ο πίνακας εξολοκλήρου στην cache.
Αντίθετα από Ν=1024 και κάτω έχουμε αμελητέο miss rate, που δείχνει ότι
η cache είναι τέτοια που φαίνεται να χωρά εξολοκλήρου έναν πίνακα
διάστασης 1024.
Με δεδομένο ότι μιλάμε για cache sizes δύναμης του 2, καταλήγουμε στο
ότι η cache είναι μεγέθους 1024*8.

> 2. από όσο ξέρω το μέγεθος των διαφόρων τύπων long, int εξαρτάται π.χ
> από το σύστημα και δεν είναι το ίδιο πάντα. Όταν δεν δίνεται ρητά οτι το
> μέγεθος ενός τύπου είναι Α bytes, τί θα υποθέτουμε; Π.χ. στο διαδικτύο
> αναφέρεται το μέγεθος του long = 4 bytes, ενώ στο θέμα 1Β Ιούλιος 2010
> φαίνεται long = 8 bytes.
Αυτό που υποθέτουμε συνήθως είναι ότι long=8 bytes.

> 3. εξηγείτε παρακαλώ το νόημα των capacity misses σε μια μνήμη απευθείας
> απεικόνισης, συσχετιστική και πλήρως συσχετιστική;
Ανεξαρτήτως συσχετιστικότητας, τα capacity misses είναι εκείνα που
οφείλονται στο πεπερασμένο του μεγέθους της cache (που δηλαδή δεν θα τα
είχαμε αν είχαμε άπειρη cache).

N.