[Advcomparch] Απορία στο Weak Ordering

Alexandros Dagklis aldagklis at yahoo.gr
Sat Jun 18 15:58:38 EEST 2011

Καλησπέρα,

έχω μια απορία πάνω στο weak ordering μοντέλο για consistency. Από τις διαφάνειες (memory consistency διαφάνεια19), μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως οποιαδήποτε load/store εντολή μπορεί να αναδιαταχθεί με οποιαδήποτε άλλη load/store εντολή εκτός κι αν υπάρχουν SYNCH tags.
Μάλλον όμως οι περιορισμοί είναι κάπως πιο αυστηροί, σωστά; Επειδή στις ασκήσεις επί των εννοιών του memory coherence και consistency στην τελευταία διαφάνεια λέει πως το να συμβεί M[R8]=0 απαιτεί την ακολουθία εντολών 2b ‐> 2c ‐> 2a , η οποία παραβιάζει το WO. Γιατί;

Ευχαριστώ