[Advcomparch] Απορίες στην 4η άσκηση - προσομοίωση

ΒΥΡΩΝΑΣ ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ b.dokimakis at gmail.com
Thu Jul 14 23:05:17 EEST 2011

Μια διόρθωση: στο τελευταίο ερώτημα ήθελα να γράψω "η απόδοση μιας
αναδιάταξης κρίνεται μόνο με βάση την παράμετρο Cycles? αν δηλαδή μια
αναδιάταξη δίνει λιγότερους κύκλους, αλλά έχει *μεγαλύτερα* miss rates από
μια άλλη, θα την θεωρήσουμε "καλύτερη";"

Στις 14 Ιουλίου 2011 11:01 μ.μ., ο χρήστης ΒΥΡΩΝΑΣ ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ <
b.dokimakis at gmail.com> έγραψε: