[Advcomparch] Β.2

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Thu Jul 14 17:01:30 EEST 2011

On 07/14/2011 04:40 PM, ΒΥΡΩΝΑΣ ΔΟΚΙΜΑΚΗΣ wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Με βάση την απάντησή σας, αναφορές στη μνήμη θεωρούνται όλες οι εντολές
> της άσκησης B.2, καθώς όλες είτε γράφουν είτε διαβάζουν από κάποια θέση
> μνήμης.

Σωστά.

  Συνεπώς, με βάση το RMM προκύπτει ένας τεράστιος αριθμός πιθανών
> αναδιατάξεων εντολών που πρέπει να ελέγξουμε.

Νομίζω ότι τα πράγματα είναι πιο απλά. Και εξηγούμαι: μην προσπαθείτε να
βρείτε όλες τις διαφορετικές αναδιατάξεις εντολών -σίγουρα είναι
πολλές-, προσπαθήστε να βρείτε τις διαφορετικές τιμές που μπορεί να
πάρει καθένας register. Και μην ξεχνάτε ότι ζητάμε τις τελικές τιμές,
αφότου δηλαδή έχει ολοκληρωθεί η εκτέλεση και των 2 processes.

Παράδειγμα: ο r1 δεν μπορεί να πάρει άλλη τιμή από την 1, διότι η r1=X
δεν μπορεί να αναδιαταχθεί με την X=1.  Ομοίως και τα υπόλοιπα.

N.