[Advcomparch] time

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Sat Jul 2 22:31:33 EEST 2011

Καλησπέρα,

Ο χρόνος εκτέλεσης δεν είναι συνάρτηση μόνο των cache misses, αλλά και
των instructions. Επομένως το cache performance δεν μας λέει από μόνο
του κάτι όσον αφορά την απόδοση. Πέραν αυτού, τα hit rates που κάνει
report ο simics είναι "τοπικά" μεγέθη, δηλαδή υπολογίζονται με βάση τις
αιτήσεις που δέχτηκε κάθε cache (και όχι π.χ. με βάση τα συνολικά memory
transactions του προγράμματος) και έτσι από μόνα τους δε μας λένε κι
αυτά κάτι για την τελική απόδοση.

Ν.