[Advcomparch] 4η άσκηση - εκτέλεση κώδικα στο simics

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Fri Jul 1 13:42:02 EEST 2011

Φαίνεται ότι υπάρχει ένα θέμα με τελευταίες εκδόσεις του gcc (π.χ.
gcc-4.4 και μετά), με αποτέλεσμα binaries που έχουν γίνει compile στο
host μηχάνημα να εμφανίζουν όντως fp exception στο target.
Όσοι έχετε το ίδιο πρόβλημα, προτείνω να κάνετε compile τον κώδικα
κατευθείαν με τον gcc που έχει το target μηχάνημα (tango) (σε αυτήν την
περίπτωση το -m32 flag είναι περιττό καθώς το target είναι ήδη 32-bit).

N.