[Advcomparch] Ερώτηση για την καταχώρηση της άσκησης

x x xloes-herbe-simplyxloi__ at hotmail.com
Sun Apr 10 18:23:04 EEST 2011

Καλησπέρα και συγγνώμη για την ενόχληση. Απλώς εγώ καταχώρησα ένα αρχείο ως λύση της πρώτης εργασίας και μετά από λιγα λεπά συνειδητοποίησα πως είχε ένα λάθος και έτσι ακολούθησα ξανά τη διαδικασία και καταχώρησα εκ νέου ένα αρχείο με το ίδιο όνομα αλλά με κάποιες αλλαγές. Και τις 2 φορές μου ήρθε Mail επιβεβαίωσης. αναρωτιέμαι όμως εάν έχετε και τα 2 αρχεία ή εάν παραμένει η τελευταία καταχώρηση...