[Advcomparch] copy

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Apr 1 15:55:28 EEST 2011

Καλησπέρα,

δεν υπάρχει κάποιος τρόπος ο simics να σου δώσει αποτελέσματα σε doc ή
excel αρχεία (και δεν υπάρχει και κάποιος λόγος για τον οποίο θα
χρειαζόταν :-) )!

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις pipe το output του simics σε
κάποιο αρχείο:

./simics -stall -x run_art_case_1 > output.art.case1

Μετά μπορείς να επεξεργαστείς αυτά τα αρχεία (scripts με grep, awk,
perl, python ή manually) και να πάρεις τα νούμερα που χρειάζεσαι και να
τα περάσεις σε κάποιο dsv αρχείο
(http://en.wikipedia.org/wiki/Delimiter-separated_values), το οποίο μετά
μπορείς να κάνεις import στο excel, το gcalc, το ooffice, τη matlab ή
όπου αλλού θες.

Κ.