[Advcomparch] Simics σε περισσότερα μηχανήματα

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue May 25 13:18:51 EEST 2010

Καλημέρα,

γενικά αν τρέχεις σε 2 διαφορετικά μηχανήματα είναι πολύ πιθανό να δείτε
κάποιες μικρές διαφορές σε κάποια μεγέθη, πχ στον συνολικό αριθμό των
εντολών. Και αυτό γιατί όταν φτιάχτηκε το checkpoint είχαν εκτελεστεί
διαφορετικές εντολές, π.χ. γιατί το path στο οποίο έγινε mount ο host
δεν ήταν το ίδιο. Σε κάθε περίπτωση όμως (εφόσον μιλάμε για το ίδιο
πράγμα), τα στατιστικά που αφορούν το διάστημα της προσομοίωσης που μας
ενδιαφέρει, θα πρέπει να είναι τα ίδια ανεξάρτητα από το μηχάνημα (host)
στο οποίο τρέχουν.

Αυτή άλλωστε είναι και η λογική της προσομοίωσης :-).

Κ.

--
Dr. Konstantinos Nikas
Computing Systems Laboratory