[Advcomparch] Για το 1ο magic-breakpoint της art

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sun May 23 04:30:49 EEST 2010

Καλησπέρα,

> Δηλαδή για την προσομοίωση της αρχικοποίησης (και μόνο) του art, προτείνετε
> functional προσομοίωση χωρίς χρήση -stall και instruction-fetch-trace mode;
> Μετά απ' αυτό το σημείο φυσικά λεπτομερή προσομοίωση με τα πάντα όλα.

όχι ακριβώς. Το -stall και το instruction-fetch-trace mode δεν
επηρεάζουν το functional simulation εφόσον ΔΕΝ έχουν φορτωθεί timing
modules. Δηλαδή παρά το ότι ξεκινάμε το simics με -stall, μέχρι να
φορτώσουμε τις caches έχουμε functional simulation! Όπως έχουμε
περιγράψει και στην άσκηση, η μεθοδολογία είναι να τρέξετε όλα τα
benchmarks χωρίς caches (άρα functionally) μέχρι το 1ο breakpoint και
από εκεί και πέρα να κάνετε λεπτομερή προσομοίωση (warm-up phase, κτλ).

> Ρωτώ γιατί στο ενδεικτικό script στο παράρτημα Β προτείνετε λεπτομερή
> προσομοίωση, κάτι που δεν επηρέασε πολύ την προσομοίωση του crafty ή του mcf
> γιατί είχαν γρήγορες αρχικοποιήσεις.

Στο script στο παράρτημα B η λεπτομερής προσομοίωση ξεκινά μετά το 1ο
breakpoint, όπως ακριβώς περιέγραψα στην μεθοδολογία πιο πάνω.

> Τελικά με functional simulation έφτασε στο 1ο magic-breakpoint ύστερα μία
> περίπου ώρα.
> Υπάρχει περίπου καμιά εκτίμηση για το πόσες μέρες (ή εβδομάδες) θα χρειαστούν
> περίπου για το σύνολο των benchmarks, από την εμπειρία σας;

  Με βάση αυτά που σου απάντησα πιο πάνω και με βάση τη δική μας
εμπειρία (όπως ανέφερα σε προηγούμενο mail) νομίζω ότι δεν άλλαξε κάτι
:-), μιας και το δικό μας script κάνει functional simulation μέχρι
εκείνο το σημείο. Η άποψη μου είναι ότι κάτι πήγε στραβά την πρώτη φορά
που το έτρεξες!

Όσον αφορά τον εκτιμώμενο χρόνο σίγουρα δε χρειάζονται βδομάδες! Όπως
εξήγησα και στο demo του simulator στο προηγούμενο μάθημα, η
αυτοματοποίηση των διαδικασιών είναι πολύ σημαντική σε τέτοιες
διαδικασίες που χρειάζονται ώρα για να ολοκληρωθούν. Για αυτό το λόγο
σας δίνουμε ενδεικτικά scripts που αυτοματοποιούν τη διαδικασία του
simics. Επίσης (όπως ανέφερα και στο μάθημα) είναι πολύ χρήσιμη η
δημιουργία bash scripts που θα καλούν αυτόματα τα simics scripts με τις
κατάλληλες τιμές για τις διάφορες παραμέτρους (πχ. L1 size,
associativity, κτλ).

Γενικά, όταν εμείς τρέξαμε τις προσομοιώσεις, χρησιμοποιώντας τα
κατάλληλα scripts πήραν κάτι λιγότερο από μια μέρα (αφήνοντας τα
εννοείται να τρέξουν όλο το βράδυ). Αν βέβαια κάποιος δε φτιάξει scripts
ή δε χρησιμοποιήσει κατάλληλα checkpoints (πχ. κάνει κάθε φορά το
initialization του art που παίρνει 1 ώρα) τότε θα χρειαστεί πολύ
παραπάνω :-).

K.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr