[Advcomparch] FW: Τέταρτη Άσκηση

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Jun 17 16:21:59 EEST 2010

Καλησπέρα,

και εγώ που νόμιζα ότι φέτος θα τελείωνε το μάθημα χωρίς κάποιο flame :-) .

Δεν ξέρω τι εννοείς ότι γνωρίζουμε ότι υπάρχει πρόβλημα με το
συγκεκριμένο λογισμικό από πέρσι. Άλλωστε και στο περσινό μάθημα o
simics χρησιμοποιήθηκε σε 2 ασκήσεις (ασκήσεις 1 και 4). Επίσης εδώ στο
εργαστήριο χρησιμοποιούμε το simics σε laptops, desktops και cluster εδώ
και 2 χρόνια (και συνήθως σε περισσότερες και πιο χρονοβόρες
προσομοιώσεις από αυτές που περιλαμβάνονται στην άσκηση) και δεν είχαμε
πότε κανένα πρόβλημα. Επίσης, όπως έχω ξαναπεί και στο μάθημα, ο simics
χρησιμοποιείται σε αντίστοιχα μαθήματα σε πάρα πολλά πανεπιστήμια στο
εξωτερικό καθώς και στη βιομηχανία (αγοράστηκε άλλωστε πρόσφατα από την
Intel). Με βάση όλα αυτά λοιπόν μου φαίνεται λίγο απίθανο να μπορεί
κάποιος να χαρακτηρίσει το simics ως λογισμικό που καταστρέφει δίσκους
και μηχανήματα ή να πρέπει να εγγυηθούμε την καλή λειτουργία του
μηχανήματος!

Στα καθαρά διαδικαστικά, η άσκηση δεν είναι υποχρεωτική (μιας και όπως
γνωρίζετε δίνει 0.5 μονάδα από τις 11 του μαθήματος).

Κ.

PS1: Κανείς δεν είπε ότι έπρεπε να τρέχετε τον simics για 4 συνεχόμενες
μέρες :-) .

PS2: Μου κάνει εντύπωση πως η εγγύηση του μηχανήματος δεν καλύπτει τον
δίσκο. Είναι επίσης πιθανό να σε καλύπτει η εγγύηση της εταιρίας που
κατασκεύασε το δίσκο. Γνωρίζω περιπτώσεις παιδιών που κατάφεραν
ψάχνοντας το να αλλάξουν το δίσκο. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις καλύτερα.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr