[Advcomparch] Πρόβλημα με μεταγλώττιση κώδικα στην άσκηση 4 (διαφορετικό encoding)

Panayiotis Hadjichristodoulou el06607 at mail.ntua.gr
Wed Jul 14 00:39:01 EEST 2010

Καλησπέρα,

Προσπαθώ να μεταγλωττίσω τον κώδικα της άσκησης 4 στο μηχάνημά μου το οποίο
όμως είναι 64bitο και έχω κάποια προβλήματα. Όταν δεν βάλω το flag -m32
μεταγλωττίζεται κανονικά και δημιουργείται το εκτελέσιμο. Όταν όμως βάλω το
flag μετά το -Ο1 δεν μεταγλωττίζεται ο κώδικας και συγκεκριμένα εμφανίζεται
αυτό:

In file included from /usr/include/features.h:354,
                  from /usr/include/stdio.h:28,
                  from /askisi_4_1.c:1:
/usr/include/gnu/stubs.h:7:27: error: gnu/stubs-32.h: No such file or directory

Μήπως πρέπει να κάνω εγκατάσταση κάτι ξεχωριστό για τον gcc;

Ευχαριστώ.