[Advcomparch] static predictors

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sat May 30 11:48:43 EEST 2009

Καλημέρα,

άντε την ευκολία να την καταλάβω, η ασφάλεια όμως δεν καταλαβαίνω από
που προκύπτει :-) . Σε κάθε περίπτωση, το πιο εύκολο νομίζω ότι είναι να
δημιουργείς ξεχωριστά .h αρχεία αφού έτσι δε θα χρειάζεται να κάνεις
συνεχώς μεγάλες αλλαγές στο predict.cc.

Από εκεί και πέρα, ο καθένας γράφει τον κώδικα όπως θέλει. Εμείς στην
αναφορά θέλουμε τον κώδικα που υλοποιεί τους predictors που δεν σας
έχουμε δώσει, δηλαδή τις predict και update μεθόδους του καθενός.

Κ.