[Advcomparch] [Fwd: Re: Πως θα φτιάξουμε το BΤFNT?]

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 28 11:16:16 EEST 2009

Καλημέρα,

εννοείται πως ναι είναι αποδεκτό :-) . Νομίζω ότι έχω ξαναπεί πως τα
simulation frameworks είναι γενικά μαύρα κουτιά τα οποία απλά *πρέπει*
να υλοποιούν μια συγκεκριμένη λειτουργία. Το πως την υλοποιούν είναι
κρυφό και αδιάφορο ;-) . Αρκεί στον εξωτερικό παρατηρητή να φαίνεται σωστή.

Στο συγκεκριμένο πρόβλημα μπορείτε να προσθέσετε ένα κατάλληλο πεδίο στο
branch_info. Εγώ μάλλον θα πρόσθετα το πεδίο αυτό μόνο στο
btfnt_branch_info και θα το έβλεπα στο scope της main με κατάλληλο
casting του branch_info object σε btfnt_branch_info. Προφανώς η δικιά
μου λύση δεν είναι και η πιο σωστή με βάση τις αρχές του object oriented
programming, αλλά είναι απλή, γρήγορη και non-intrusive. Και όπως και
παραπάνω δουλεύει και άρα αρκεί :-) .

Ξαναλέω όμως ότι μπορείτε να περάσετε την πληροφορία που χρειάζεστε στο
predict με όποιο άλλο τρόπο θέλετε (π.χ. να ορίσετε μια  predict2 η
οποία να το δέχεται σαν όρισμα).

Κ.