[Advcomparch] update -*c

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue May 26 13:03:04 EEST 2009

Καλημέρα,

στον gshare φτάνει μέχρι το 3 γιατί το κάθε entry είναι ένα 2bit
δυαδικός αριθμός. Αντίστοιχα στο n-bit, το κάθε entry έχει n bits και
άρα μπορεί να μετρήσει από 0 μέχρι (2^n - 1).

Οι static taken/not taken κτλ. δεν έχουν δυναμική συμπεριφορά μιας και
παίρνουν την ίδια πάντα απόφαση ανεξάρτητα από το ποιο branch είναι και
τι έκανε στο παρελθόν. Για αυτό το λόγο και δε χρειάζεται να κάνουν
οτιδήποτε στο update.

K.