[Advcomparch] Εισαγωγή στην 2η άσκηση

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 21 19:36:32 EEST 2009

Δεν ξέρω γιατί τη θεωρείς απαράδεκτη. Εγώ από αυτά που γράφεις υποθέτω
ότι τη διάβασες βιαστικά και δεν έχεις κοιτάξει καθόλου και τις
διαφάνειες του μαθήματος που περιγράφουν του μηχανισμούς branch prediction.

Στις ερωτήσεις που αφορούν τα Ν bits, τα scripts και τις γενικότερες
αλλαγές στον κώδικα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να απαντήσω. Έχουμε κάτσει
και προσθέσει αρκετά σχόλια στον κώδικα, τα ονόματα στα διάφορα αρχεία
είναι επιλεγμένα έτσι ώστε να βοηθάει και όποιον έχει ελάχιστες γνώσεις
από κώδικα. Προφανώς και είμαστε διαθέσιμοι για να επιλύουμε όλες τις
απορίες, αλλά για τόσο βασικά πράγματα, καλό (για σας) θα ήταν να έχει
προηγηθεί μια σοβαρή προσπάθεια από μέρους σας.

> -Γιατί απαιτείται τα input αρχεία να είναι *.gz ή *.bz ενώ αυτά είναι ήδη
> decompressed;
> -Μπορείτε να μας δώσετε ένα παράδειγμα για το πώς θα τρέξουμε το πρόγραμμα,
> για να μη βασανίζουμε κι εσάς, να μη βασανιζόμαστε και οι ίδιοι; Τι command
> line πρέπει να δώσω για να τρέξω μια προσομοίωση;

Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι ότι δεν γράψαμε ακριβώς το πως εκτελείται
το εκτελέσιμο. Αν θες να προσομοιώσεις το tracefile_name, γράφεις απλά

$./predict tracefile_name

Κοινώς δεν χρειάζεται το trace να είναι gz ή bz. Η μορφή στην οποία σας
τα έχουμε δώσει είναι η κατάλληλη για να εκτελεστούν.

K.

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr