[Advcomparch] Βάθος pipeline

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 9 20:53:41 EEST 2009

Καλησπέρα,

εφόσον η BNEZ δε γράφει κάτι στο CDB, μπορεί να βρίσκεται στο στάδιο WB
ταυτόχρονα με κάποια άλλη εντολή (που γράφει ή δεν γράφει στο CDB),
χωρίς να δημιουργείται conflict. Πρόβλημα έχουμε όταν 2 ή περισσότερες
εντολές προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν το CDB ταυτόχρονα. Αυτό
επιλύεται όπως περιγράφει η εκφώνηση.

Ν.