[Advcomparch] Ερώτηση για Reservation Stations

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 9 15:59:04 EEST 2009

Καλησπέρα,

τα reservation station entries δεν έχουν 1 προς 1 αντιστοιχία με τα
functional units. Στο παράδειγμα που δίνεις λοιπόν, πράγματι στο
reservation station θα μπορούν να υπάρχουν μέχρι λ εντολές (θα έχουν
γίνει issued) αλλά θα εκτελούνται οι κ πρώτες. Όχι οι πρώτες κ που γίναν
issued αλλά οι πρώτες κ που δεν είχαν (ή επίλυσαν τα) dependencies.

Στην άσκηση, τα 4 entries αναφέρονται συνολικά στις 2 μονάδες. Δηλαδή ο
επεξεργαστής μπορεί να κάνει issue μέχρι 4 εντολές FP mul/div αλλά από
αυτές μόνο 2 θα εκτελούνται (αφού τα units δεν είναι pipelined).

Τέλος, στο διάγραμμα χρονισμού θα συμπεριλάβεται όλες τις εντολές (και
τις integer δηλαδή).

Κ.