[Advcomparch] 2 πράγματα

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 27 11:48:23 EEST 2009

Καλημέρα,

> 1) Υπάρχει κάποιος τεχνικός λόγος που κάνουμε redirect το output των
> προγραμμάτων στο target μηχάνημα? Γιατί θα προτιμούσα να μπορώ να
> βλέπω στο target terminal το output για να ξέρω ότι όλα πάνε καλά. Απ'
> ό,τι είδα αυτό το output δεν θα μετρήσει σαν output του simics, οπότε
> δεν υπάρχει κίνδυνος να μπερδευτεί με τα στατιστικά.
Όχι δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος για να κάνετε redirect το
output. Αποτελεί απλώς κοινή πρακτική για την εκτέλεση των benchmarks
για την αποφυγή τυχών προβλημάτων (π.χ. races και conflicts λόγω
εκτέλεσης πολλών benchmarks τα οποία θέλουν να εκτυπώσουν ταυτόχρονα).
Στην περίπτωσή μας όμως, δεν υφίστανται αυτοί οι λόγοι, οπότε και
μπορείτε να μη κάνετε redirect το output.

> [...]
> checkpoints αμέσως μετά την αρχικοποίηση των προγραμμάτων.
>
> Για κάποιο λόγο το SIMICS _δεν_ προχωράει στην επόμενη εντολή μετά το
> magic breakpoint εφόσον σώσετε το configuration και το κάνετε load
> ξανά. Οπότε αν κάνετε load ένα τέτοιο checkpoint, _μην δώσετε
> magic-break-enable_ γιατί όταν του δώσετε την εντολή "c 100_000_000"
> θα κάνει αμέσως έξοδο, με αποτέλεσμα οι caches να μην γίνουν warm-up.
> Κανονικά δεν χρειάζονται τα magic breakpoints από αυτό το σημείο και
> μετά, αλλά μπορεί να σας έχει ξεμείνει στο script μία τέτοια εντολή
Όντως το magic-break-enable δεν χρειάζεται μετά το load του checkpoint
στην περίπτωση αυτή. Γενικότερα όμως, θέλει λίγο προσοχή στον αριθμό των
εντολών c (continue) που βάζετε σε κάθε script. Για αυτό καλό θα είναι
να τσεκάρετε πάντα ότι το script δουλεύει σωστά (σταματά και ξεκινά στα
σημεία που θέλετε) πριν αυτοματοποιήσετε την διαδικασία των
προσομοιώσεων (με bash scripts κτλ).