[Advcomparch] Απορίες

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Mon Apr 20 15:22:22 EEST 2009

Καλησπέρα,

1. Όπως αναφέρεται στην εκφώνηση, τα αρχεία εισόδου είναι διαφορετικά
για το κάθε benchmark. Το ποιο αρχείο εισόδου θα χρησιμοποιηθεί για ποιο
benchmark, είναι εμφανές από το όνομα του αρχείου εισόδου.

2. Το simics script του παραρτήματος Β υποθέτει όντως ότι τα benchmarks
και τα input αρχεία έχουν αποθηκευτεί στον κατάλογο /root/spec2000 στο
προσομοιωμένο μηχάνημα, και μάλιστα ότι υπάρχουν στο checkpoint που
φορτώνεται. Αυτή η διαδικασία έχει περιγραφεί στην παράγραφο 2.7 της
εκφώνησης.
Θα μπορούσε κάποιος εναλλακτικά να μην συμπεριλάβει τα benchmarks και τα
inputs στο checkpoint, απλά να πρέπει στο simics script κάθε φορά να
κάνει mount το host, να αντιγράφει τα απαραίτητα αρχεία από το host στο
target, και μετά να κάνει unmount τον host. Φυσικά με αυτή την
προσέγγιση δεν επηρεάζεται με κανέναν τρόπο το target file-system (εκτός
και αν ληφθεί εκ νέου checkpoint), αλλά έχει το μειονεκτημα ότι πρέπει
για κάθε προσομοίωση να γίνονται οι προηγούμενες τρεις ενέργειες.

3. Σε κάθε υποερώτημα, για τα διαφορετικά cache configurations που
ζητούνται, και για κάθε benchmark, θα πρέπει να εξάγετε/υπολογίσετε από
τα στατιστικά που πήρατε το IPC καθώς και τα miss rates των caches των
οποίων τις παραμέτρους μεταβάλλετε. Θα πρέπει να δώσετε γραφικές
παραστάσεις με τα διαφορετικά configurations στον x άξονα, και το IPC ή
τα miss rates στον y άξονα. Αυτό περιγράφεται και στην παράγραφο 4.3. Σε
κάθε περίπτωση, ζητείται και μια σύντομη, ποιοτική αξιολόγηση των
παρατηρούμενων μεταβολών του IPC και των miss rates. Στο τέλος καλό θα
είναι να κάνετε και μια συνολικότερη αποτίμηση όσον αφορά την επίδραση
των παραμέτρων που εξετάσατε στην απόδοση.

Ν.