[Advcomparch] (no subject)

Nectarios Koziris nkoziris at cslab.ece.ntua.gr
Fri Apr 17 11:15:13 EEST 2009

Συγχωρέστε με για το εκτός θέματος λίστας, αλλά με την αφορμή που μου δώσατε
θα ήθελα να σας πω ότι καλο θα ήταν, αφού πλέον όλοι οι e-mail clients και
τα OS υποστηρίζουν ελληνικά encodings να μη χρησιμοποιείτε greeklish αλλά
ελληνικούς χαρακτήρες όταν γράφετε ελληνικά και αγγλικούς όταν γράφετε
αγγλικά.

Κοιτάξτε το δυαδικό: Χάου γουλντ γιου φιλ γουιθ ε τεξτ λαικ δισ;

Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα κάποιων, είμαι σίγουρος ότι μπορούν να
μετατρέψουν τη κωδικοποίηση ώστε να απεικονιστεί σωστά το κείμενο που
έλαβαν.

Τα greeklish ανήκουν στην εποχή μου, τέλη 80 αρχές 90 όπου δεν υπήρχε
υποστήριξη ελληνικών κωδικοσελίδων στο ΛΣ. Σήμερα, όλα είναι διαθέσιμα, και
η μετατροπή πολύ εύκολη, νομίζω αισθητικά είναι πολύ καλύτερο να διαβάζεις
ελληνικούς χαρακτήρες.

 Σας εύχομαι καλή Ανάσταση και Χρόνια σας Πολλά,

Άρης Κοζύρης

-------
Nectarios Koziris
CSLAB-NTUA
Tel: +30 2107721531, Fax: +30 2107721292
http://www.cslab.ece.ntua.gr/~nkoziris