[Advcomparch] (no subject)

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Tue May 27 02:00:14 EEST 2008

Καλησπέρα,
στο στάδιο WB είναι ακριβώς η στιγμή που η εντολή εγκαταλείπει το reservation station ή load/store queue entry όπου βρισκόταν μέχρι και τον τελευταίο κύκλο του ΕΧ, οπότε δε θεωρούμε
ότι εξακολουθεί καταλαμβάνει το αντίστοιχο entry. Αυτό μπορείς να το δεις και στα παραδείγματα των διαφανειών, αλλά και στον "ψευδοκώδικα" του αλγορίθμου Tomasulo, όπου στο Write
Result τίθεται RS[r].Busy = no .

N.