[Advcomparch] Cache Blocking

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sat Jun 28 18:56:55 EEST 2008

Καλησπέρα,

1. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς εννοείς με τον όρο μεταβλητές. Ο
κώδικας πολλαπλάσιαζει το block BxB ενός πίνακα με το αντίστοιχο block
BxB και επομένως παίρνεις σαν αποτέλεσμα το block ΒxB ενός άλλου πίνακα.
Άρα το blocking εφαρμόζεται και στους 3 πίνακες.

2. Όντως υπάρχει διαφορά στο simulation με βάση το που ορίζεις τις
μεταβλητές και έχει να κάνει με το πως γίνονται allocated στη μνήμη και
που τοποθετούνται. Εμείς στα κώδικα που έχουμε φτιάξει, τις μεταβλητές
που χρησιμοποιούνται στους βρόχους τις έχουμε ορίσει εκεί που βρίσκονται
οι βρόχοι, πρακτική νομίζω συνηθισμένη για οποιοδήποτε κώδικα. Επίσης,
εμείς ορίζουμε και τους πίνακες μέσα στη main. Το σφάλμα το οποίο
αναφέρεις λογικά έχει να κάνει με τον κώδικα σου και το πως
ορίζεις/χρησιμοποιείς τους πίνακες.

Κωστής