[Advcomparch] Erwtisi sxetika me Tomasulo: Store buffer kai ROB

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 24 13:29:54 EEST 2008

Βασικά αυτό που κάνει το βιβλίο είναι να ενσωματώνει τον store buffer
στον ROB, με το πεδίο "value" του ROB να παίζει το ρόλο του Qi στην
ουσία. Ως προς τη λειτουργικότητα επομένως του αλγορίθμου, οι δύο
εκδόσεις δε διαφέρουν. Υποθέτω ότι η προσέγγιση του βιβλίου
ανταποκρίνεται περισσότερο σε μια πραγματική υλοποίηση με μικρότερο
κόστος από το να έχουμε ξεχωριστό store buffer. Εσείς μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε όποια από τις 2 εκδοχές θέλετε αν σας ζητηθεί κάτι σχετικό.