[Advcomparch] Χρονος εκτελεσης

Nikos Anastopoulos anastop at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jun 17 01:29:53 EEST 2008

Μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλος ο χρόνος προσομοίωσης...
Ενδεικτικά σου λέω π.χ. ότι στο δικό μου laptop (Pentium M at 1.8 GHz, 1GB
μνήμη) πήρε γύρω στα 12 λεπτά, τη στιγμή που το crafty χρειάστηκε γύρω
στα 5. Σε τι σύστημα τρέχεις τον προσομοιωτή;
Χρησιμοποιείς simulation marks όπως λέει η εκφώνηση για να κάνεις
αναλυτική προσομοίωση μόνο στο lοοp του πολλαπλασιασμού; Ο αριθμός
εντολών που σου βγάζει επίσης μου φαίνεται μεγάλος. Χονδρικά, οι
διάφορες εκδόσεις του πολ/σμού πινάκων απαιτούν γύρω στα 200-300
εκατομμύρια εντολών.

N.